۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

یه خر پر از یواشکی

چقدر خوبه یه جا داشته باشی که هرچی می خوای توش بشه بنویسی هیچکس هم ندونه.بتونی به زمین و زمون بد و بیراه بگی . اصلن شاید بخوای فحش بدی! خلاصه که تا سر و کله آدمها پیدا بشه و بیان سر از کارت در بیارن می تونی هرچی خواستی وهر وقت خواستی اینجا بنویسی. می تونی بنویسی که چقدر دلت واسه داداشت می سوزه که فکر می کنه تو همه کسش هستی و تو اینقدر پستی که اصلن همچین چیزی واست مهم نیست نه اینکه نیست من که دیپه می دونم خر که نیستم حس هیچ کس و نداری حتی اون و .

اینجا می تونی بنویسی که چقدر خسته ای چقدر دلت استراحت می خواد چقدر دوست داری بری جایی که هیچ آدم زنده ای تو اونجا نباشه.می تونی بنویسی خدایا اینم شد دل که به ما دادی.همش واسه این و اون تنگ میشه همش غصه همه رو می خوره خوب این اسمش خره نه دل.این خره خیلی هم گوشاش درازه فکر می کنه همه مثل خودشن! وای ای دل غافل تو کجایی و اونا کجان.تا همین جا بسه پس تو شدی یه خر که پر از یواشکیه

.

.

.

پر ازیواشکی 13/5/88

۳ نظر:

  1. چقدر مثل هم شدین
    مبارکه. ایشالا چرخش واست بچرخه

    پاسخحذف
  2. خیلی خوبه که اینجا هست و توش هر چی که می خوای می نویسی ، منم خیلی دوست دارم بعضی وقتا هر چی دوست دارم بنویسم ولی خدا نکنه که تو وبلاگت آشنا داشته باشی ;).... منم حس یه خر پر از یواشکی رو خوب درک کردم ;)

    پاسخحذف